dinsdag 18 oktober 2016

Energielevel daalt...

Ik merk dat het echt weer tijd wordt voor een transfusie. Ben heel erg moe, en heb last van mijn bovenbenen. Heel gek, maar dat is voor mij een teken dat mijn HB weer veel te laag is.
Gelukkig moet ik donderdag heen, ben heel benieuwd waar hij nu op staat na 3 weken..
Morgenmiddag moet ik (wij) voor de eerste keer naar de Oncologie Psych..
Denk dat ik mij daar ook wel helemaal uitstort, want het meedragen is best een hele last.
Je denkt eigenlijk de hele dag eraan, of je nu wilt of niet. Er spoken ongelooflijk veel vragen door je hoofd, die je niet kunt beantwoorden, die eigenlijk niemand kan beantwoorden..

Mijn gedachtegang is een roalercoaster van emoties. en hoe vaak tegen mij is gezegd: " je moet er gewoon niet teveel aan denken" . Dat is een zinnetje die ik niet eens meer kan horen, of wil horen...
Het is zo makkelijk gezegd allemaal, er niet teveel aan denken. Heb er helaas geen aan/uit knop voor.
Het is gewoon een feit: Je staat er mee op en je gaat er mee naar bed. En daar moet je mee leren dealen...

Waar ik me ook zo aan kan ergeren: Niet zo raar denken, misschien ga ik wel eerder dan jou.
Ja? En? Das is 1 op de miljoen dat je onder een bus komt? Dat van mij is al vastgesteld? Ik kan morgen ook voor een bus komen, maar dat weet je niet van te voren. Dit weet ik nu WEL van te voren..
Ook zo een zinnetje die ik niet meer kan horen en wil horen...

Dus  hoe positief ik ook ben en hoe hard ik mijn best ook doe om het allemaal leuk te houden: Van binnen gaat dat net even anders...
Dus ik hoop echt dat ze iets voor me kan betekenen morgen... Vast wel! Daar zijn ze tenslotte voor....

6 opmerkingen:

  1. Je bent echt goed bezig, en het word zeker top deze vakantie, ik hoor wel hoe het morgen gaat loveyou xxx Shay

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja komt goed meid, en de vakantie wordt zeker top! Heb dan even weer energie ten top hihi xx love you!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wens je voor vandaag heel veel sterkte en je mag heel veel huilen hoor gooi het er uit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele dikke vette knufff Xxx 'k weet precies hoe je je voelt qua RollerCoaster, je bent 'n topwijf! Luv U Xxx

    BeantwoordenVerwijderen