donderdag 3 november 2016

Gelukkig...

Ik heb gelukkig geen longontsteking! Goddank!
Heb nog steeds dat virus bij me, die zo hardnekkig rond gaat. En in combinatie met bloedtransfusie krijg ik koortsaanvallen afgelopen weekend.
Een geruststelling dus!

Ik ben gisteren ook gewoon naar de opening van de flat gegaan, die is na een jaar van renovatie en dergelijke her geopend.. Ik heb nog getwijfeld, maar de arts zag niet echt een reden om binnen te blijven. Er even 2 uurtjes uit...

Voor de rest moet ik nog meer mijn rust nemen. Maar volgens mij deed ik dat al..
Het schijnt dat ik wat meer moet slapen overdag, even een paar uurtjes smiddags. Maar dat lukt me niet echt eigenlijk... We doen een poging...

10 november komt de psychologe als ik ook de transfusie krijg. Handig, hoef ik geen 2x naar Groningen...

Maar wat een opluchting dat het geen longontsteking is, ook al had ik de klachten er van...

xxx

1 opmerking: